Fototips video

Hei hei♥

N har jeg laget en video til dere, med fototips. Jeg forteller dere om innstillinger, plassering og redigering. Det var nemlig noen av dere som ville at jeg skulle vise dere hvordan jeg fr til s fine og skarpe bilder p bloggen, s jeg hper dere liker videoen, og at den hjelper dere.

Link til beskrivelse av hvordan du stiller inn blender, lukkertid osv. p manuell: HER.

Hva syns dere om videoen og fototipsene?

9 kommentarer

Helene

05.10.2013 kl.22:45

Veldig fine tips, elsker videoen !<3

ioda

05.10.2013 kl.22:49

Bra tips, kjempe fin video!♥

Ida

05.10.2013 kl.23:31

Dette var kjempegode tips. Er alltid litt skeptisk til slike videoer, fordi jeg er s elendig p snne ting selv, men dette hjalp meg kjempemasse! (og jeg har samme kameraet! JIPPI)

laJuni

06.10.2013 kl.11:20

Utrolig bra tips!! :D

ingvildhelseth

06.10.2013 kl.12:10

Kjempebra tips!

Emilie

06.10.2013 kl.21:06

Kjempe god video! Veldig kjekt at du kommer med slike tips :D

Navn

06.01.2014 kl.23:38

Hvordan vet du om fokuset er rett? Om at du er i fokus eller ikke... Har du det slik at kameraet fokuserer selv, men at du trykker p knappen (p selvutlseren) og at du har stilt inn iso, blender og lukkertiden selv?? Hper du svarer fort :)

Emma

07.01.2014 kl.17:52

Navn: Nr jeg tar bilde med selvultser s bruker jeg M og har stilt inn blender og iso p forhnd, ogs har jeg kameraet p autofokus. Om jeg tar bilder av andre s skrur jeg av autofokus og justerer manuelt :)

Navn

08.01.2014 kl.18:48

Okei, takk. Skal kjpe meg selvutlser snart, s denne videoen var veldig nyttig. Er kanskje en fordel og vite litt p forhnd hvordan en selvutlser fungerer :P
Skriv en ny kommentar

Hei og velkommen til bloggen min! Jeg heter Emma og er 19 r. I rene fremover vil jeg vre bosatt i Danmark for studere fashion design. P fritiden elsker jeg ta bilder, vre med venner, lage videoer og ikke minst oppleve nye ting. Jeg bruker canon eos 600d + 50mm 1.4 linse til ta bilder til bloggen.